Jun 9, 2012

//SHOPPING CPH

Som lovet kommer der lige et indlæg med shopping fra sidste weekend, hvor Line besøgte mig (det er hende I kan se på billederne - jeg prøvede at håndtere kameraet) :-)

Vi var i smækre Another Nué - hvor jeg ønsker mig ALT fra!


- og sidst men ikke mindst, torvehallerne der taler til mave og sind...mmmmmmmm MAM! :-)

Nederst på siden kan I se, hvad jeg endte op med at tilføje til min garderobe....



Og her kommer købene....


// Sko: Roberto Festa fra Shoes On Sale 1399,- pr.par (jeg fik halv pris) // Bouclé sæt fra KBH K til 260kr // Bukser i rosa og bukser i mønster fra Zara til 459kr og 199kr //

Så var der jo også liiiige lagersalget Shoes On Sale, hvor jeg endte med at måtte have de orange og sorte lak sko med hjem fra Roberto Festa.....uh de er så fine :-) - halv pris på begge par sko! Stedet kan varmt anbefales og de kører lagersalg ca.2 gange årligt.

Vi var også i KBH K (yndlings vintagebutik), hvor jeg købte et fint "Chanel-like" bouclé sæt til 260kr.

God dag til jer alle :-)

No comments:

Post a Comment