Jun 9, 2012

// COSY DISTORTION

I sidste weekend var det tid til DISTORTION - og jeg var så klar! :-) Min skønne veninde Line fra Århus kom på besøg og vi havde planlagt weekenden i kbh nøje med massevis af lagersalg, vintage shopping, lækkert mad, sjusser og ikke mindst gadefest.

Vi endte med en bytur fredag på vesterbro i regnvejret, med hygge på Café Yrsa og Café Sommersted og rullede hjemad ved 7 tiden om morgenen....pyh! Stederne kan faktisk anbefales hvis man er til rolig, laid back barstemning med øl, fisk og hyggesnak :-)
Med tømmermænd en mas blev Final Party Distotion + de ellers dyre billetter hertil nedstemt og erstattet af tøsetv, bloglæsning og falafelruller - herligt! Billederne nedenfor afspejler denne hygge hjemme hos mig i i lejligheden i Gammelholm Kvarteret :-)

1. hjemmelavede vietnamesiske ruller med crispy ebi rejer. 2.Fællesblogging i sofaen med dyner. 3. MIt HAYbord dækkes af mode- og boligmagasiner og snolder. 3. JORDBÆR! 4.Min billedvæg med billeder fra CMYK, Stilleben og Playtype. 5. Min nye gyngestol og DIY pudeprojekt :-)

Jeg laver lige et par seperate indlæg med billeder fra weekenden, da der simpelthen er så mange jeg gerne vil vise jer :-) :
  • Et med shopping i torvehallerne, skokøb hos So Last Season skolagersalg i K, genbrugsbutikker i indre by (butikken København K er og bliver yndlingsbutikken!) og Another Nué - den butikke jeg ønsker at eje alt i!
  • Et med tapas og anmeldelse af TAPAS G ved Gråbrødretorv
  • Et med anmeldelse af 42RAW
Så er der lidt at glæde sig til :-) 

No comments:

Post a Comment