Jun 9, 2012

// RECOMMENDATION TAPAS G - GRÅBRØDRE TORV

I sidste weekend spiste min veninde og jeg på TAPAS G ved Gråbrødre torv i indre by. Jeg tæntke jeg lige ville dele min oplevelse med jer derude. Læs det hele under billederne.... jeg tror forresten det er første "rigtige" billede af mig herinde - så har I da også endelig fået set mig :-)

Stemningen og stedet virkede hyggeligt og ikke mindst besøgt - hvilket jo altid er en måde at se på om stedet er godt eller ej :-).

Vi bestilte begge en tapas menu med forret og hovedret, samt vand og øl ovenpå en lang shoppedag :-)
  • Foretten bestod af oliven i olie, ost og saltede mandler - og var en rigtig god appetitvækker, efterfulgt af rigtig god parmaskinke og brød med tomatsalsa.
  • Hovedretten bestod af et "fad" med chorizo, figner svøbt i bacon (her valgte jeg om til marinerede peberfrugter - men fortrød da jeg smagte Lines figner og muuuuums de var gode), råstegte kartofler, kartoffelkroketter og grøntsagsspyd + dips.
Pris for menu 309kr.

Jeg vil sige, at der var RIGELIGT med mad og at det overordnet set var ganske lækkert - dog ikke drop-dead-vildt..... Chorizoen var ubeskriveligt stærk og kartoflerne en smule for rå... og det ville være rigtig fint med mere dæmpet lys for at styrke hyggen - men overordnet set, virkelig fint sted og jeg kunne godt finde på at komme igen.... :-)


No comments:

Post a Comment