Jun 9, 2012

// RECOMMENDATION: 42RAW


Jeg har længe gerne villet besøge 42RAW i KBH K, for at se hvad der dersens raw food egentlig er, og om det skulle være så godt :-) Det er noget med at man højst varmer maden op til 42 grader - deraf barens navn. På den måde bevarer maden flest mulige vitaminer og enzymer.
Nu er jeg ikke selv den sundeste pige i verden (har lidt laster med chokolade især....), men sætter dog pris på en masse grønt og kan ALTID drikke en smoothie eller juice - faktisk måske en tre stykker... :-)

Min veninde og jeg besluttede os for at besøge 42RAW sidste søndag, og det var en fantastisk oplevelse. Stedet er unikt og maden ligeså!

Vi fik begge en avokado sandwich med knækbrød og en juice med gulerod-ingefær-jordbær-æble.
Derudover fik vi også lige et gratis ingefær-æble shot, da vi tjekkede os ind på facebook ;-)

Det hele smagte simpelthen så godt at jeg stadig drømmer om den den sandwich, og drømmer også om sidemandens tallerken med deres lasagne, salat med tørret eddike og en miniudgave af sandwichen....MUM!

Pris for sandwichen var 99kr.

Jeg forsøgte selv at lave sådan en sandwich i forgårs med knækbrød, laks og avokado - men skal lige have bagt noget knækbrød en af dagene, for det er altså det bedste frem for det købte!

I kan besøge deres hjemmeside her - og jeg vil bestemt anbefale et besøg i den fysiske butik også!

No comments:

Post a Comment