Jun 9, 2012

//THE INNERMOST - GRØNNEGADE


I forgårs var jeg og en kollega til The Innermost arrangement i Grønnegade-kvarteret her i KBH K. Arrangementet bestod i at butikker som Rue Verte, APair, Line&Jo og Summerbird holdte længe åbent med gode rabatter, højt loungemusik, popcorn, chokolade, tapas og champagne - ikke værst kombi! :-)
Det blev ikke til voldsomt mange billeder da jeg blev så opdaget af at kigge på ting og havde glas i hånden, men håber I kan fornemme stemningen lidt ud fra popcornbilledet:-)
De fine halskæder på øverste billede er fra Rue Verte - og mange har lavet guides på blogs til hvordan sådanne kan laves.... kunne være man skulle kaste sig ud i endnu et DIY projekt!

Jeg elsker at KBH byder på så mange arrangementer som disse, byen vælter jo ligefrem i dem, så det er svært at følge med! I Århus skal man virkelig støve sådanne arrangementer op ved at lede længe, da der ikke er mange af dem....

Jeg tænkte på at strikke en "kalender" sammen og lægge den her ud på bloggen til jer, hvor man kan se alle de arrangementer, jeg finder og påtænker at deltage i. Alt fra loppemarkeder, openings af butikker, Fashion Flea, The Innermost, Designer Forum osv.
Der er jo mange steder som byder på lignende kalender (Cover, Costume m.fl.), men alt er bare ikke samlet ét sted - og det vil jeg prøve at gøre :-) Og så kan I jo også alle deltage i arrangementerne - jo flere jo bedre!

God aften til jer - min står på sushi (surprise ;-)) og en tur i KBH med to tøser, Sissel og Lene!



3 comments:

  1. Synes det er en stjernegod idé at samle alle sådanne arrangementer i en kalender her på bloggen! Har selv ledt efter sådan en kalender på nettet, men uden held.
    God aften til dig!

    ReplyDelete
  2. Hej Pil :-) Dejligt at du synes det - så gør jeg det dælme! Man kan bruge uendelig lang tid på at søge side op og side ned for arrangementer - nu vil jeg så prøve at samle dem. Skriv endelig, hvis der er specielle arrangementtyper du gerne ser på listen (loppemarkeder, openings, designerevents, outlets)?? :-) Rigtig god aften til dig også - og tak fordi du følger med. Følg mig endelig på bloglovin, hvis du har lyst til at læse mere fra mig :-) Mvh Janni

    ReplyDelete