Jun 11, 2012

// DINNER FOR ONE


Nu er det jo sådan, at jeg er alene - altså dvs. jeg har en skøn familie og nogle fantastiske venner - men bor selv og spiser ofte selv... Det kan nogle gange være lidt svært at finde på hvad man skal lave, og derfor ender jeg tit med at lave vietnamesiske forårsruller da det er sundt, nemt og lækkert :-)
Af og til kommer jeg til at gå ind i nogle af de små spændende tapas-bager-altmuligt-lækkert-steder som ligger her i K, og køber lidt med hjem til nogle "madder".

Denne gang blev det aioli (jeg ellers normalt laver selv), diverse chili/sennep/wasabi dressinger, groft brød fra Holms Bager, spansk stor chorizo, krebsehalesalat, en krydret 'delle' med remu og til sidst blandede hvidløgs- og chili tigerrejer - MUM! :-)
Her kan I se processen:


Jeg laver gerne nogle opskrifter herinde på "dinner for one" med hjemmelavede sunde og lækre godter for singler, hvis I er interesserede i det? :-)

God aften til jer derude :-) - snarest kommer der en "fashionista kalender" med events i KBH for os der elsker at gøre et godt kup!



4 comments:

  1. Mum! Jeg vil gerne ha opskrifter (As usual)....

    ReplyDelete
  2. hehe, jeg laver snarest et indlæg med ruller - af forskellig art ;-)

    ReplyDelete
  3. Hej Janzen. Sikke en hyggelig blog du har fået dig - nu har jeg læst alle indlæggene :-) Sikke mange fine ting du viser frem - jeg vil gerne med på vintage-loppemarkedsshopping næste gang jeg kommer til Kbh :) stort kram fra Nina

    ReplyDelete
  4. Hejsa Nina :-)
    Nej, hvor hyggeligt du sådan følger med - det er jeg da mægtig glad for - tak!
    Du er meget velkommen til at tage med på vintage-loppemarked-shopping-halløj næste gang du er i KBH. Ring eller skriv endelig til mig så - det ville jeg synes var dejligt selskab :-) Kæmpe kram herfra!

    ReplyDelete