Jun 9, 2012

// FASHION FLEA CPH

Nu er det jo ingen hemmelighed at jeg JAGTER alle loppemarkeder og lagersalg, jeg kan komme i nærheden af - og Fashion Flea der afholdes i dag d.9/6, er jo ingen undtagelse.

Hallen på Nørrebro bugnede af mennesker helt fra starten, hvor jeg naturligvis stod troligt i kø og ventede på at komme ind og vælte mig i godter og lækre sager fra skønne bloggere og andre fashionistaer fra KBH.
- nå ja, og så kan man købe overdrevet lækre salater fra SMAG!

Priserne var faktisk helt super - havde forventet det var meget værre.
Nedenfor kan I se mine fund + en beskrivelse heraf.
Skynd jer afsted til marked - der er åbent til kl.16 og det koster 35kr :-)



Mine køb bestod i;
  • Lækker brun suede jakke/blazer til 50kr ved søde Funda fra Buytheway - en blog jeg kommer til at savne, nu det stopper.... :-(
  • ACNE kjole - sort og lækker med åben ryg, velour: 250kr!!! - vildt billigt ik!!!! :-)
  • Sort strik fra Zara med små pufærmer til 30kr. Jeg kommer til at bo i den på kølige sommeraftner.
  • Blonde top til 25kr - super fin med et råt bælte i taljen.
  • Strik cardigan i bouclé stilen til 30kr
  • Råt armbånd 20kr
  • kvast øreringe 10kr - der bliver sjove som pynt til et klassisk herrelook.
Jeg lover at vise tingene "in action" så snart jeg får mit kamera op at køre og ikke skal forsøge at tage billeder af mig selv med min iPhone :-)



Hav en skøn dag derude - der kommer flere indlæg fra min side senere i dag ;-) 

No comments:

Post a Comment