May 28, 2012

// RECOMMENDATION; REN SKIN PRODUCTS


Min hud har på det sidste afspejlet stressen omkring ny by, nyt arbejde, ny lejlighed - nyt alt! - og nørj, hvor er det træls når huden ikke bare liiiige ligner en poleret, skinnede smuk overflade... kender I det?

Min hud har en tendens til af og til at gå amok, men den er samtidig ekstremt sart, så jeg vil ikke bruge for mange produkter, da dette også kan skade den... Jeg har smidt lorte-produkterne fra Dermalogica ud, sammen med alverdens andre (clinique, stærke apotekervarer og m.f.) som gjorde langt mere skade end gavn, da de er fyldt med parabener og alt for hårde ved huden på sigt.

Jeg har derfor investeret i nogle lækre produkter fra REN - og hold da op, et resultat. Burde næsten have tage før-og-efter billeder! På under en uge har produkterne gjort mirakler for min hud og fået næsten alle urenheder til at svinde ind og så forsvinde helt, og har derudover fået min hud til at føles blød, sund, frisk og REN! :-)
Det bedste er, at produkterne er uden parabener og skadelige stoffer, hvorfor jeg ved, at jeg hjælper min hud og ikke ødelægger den.

Hvis I sidder derude med dum, stresset hud, kan jeg bestemt anbefale REN produkterne - jeg har nu fundet de helt rigtige for mig - og så koster de ikke engang en bondegård, herligt!

Billeder:
1. Active 7 Radiant Eye Gel 250kr, Mayblossom Balancing Cleansing Gel 225kr, F10 Smooth and Renew Mask 275kr.
2. Her er produkterne fra REN + en NUXE håndcreme, der er fantastisk + No7 Protect & Perfect serum til ansigtet under make up

God sommerdag.

4 comments:

  1. Lækkert med anmeldelse! Tror simpelthen, at jeg kaster mig over REN - det er tid til et skift :-) Så jeg leger lige med dine produkter på fredag ikk?:-)

    ReplyDelete
  2. Sikken god anbefaling! Min hud er gået amok på det sidste, og havde egentlig tænkt mig, at en tur til den rene jyske bonde-luft skulle have chancen for at rette op på det. Men lidt hjælp ville ikke være dårligt. Og når jeg også har mega monster sart hud, så skal de her produkter da klart overvejes! Kan de købes i Matas eller på apoteket eller hvordan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Anne - er ked af jeg så din kommentar så sent, men har svaret her nedenfor - og håber du kan bruge svaret :-)

      Delete
  3. Line: du låner bare alt det du vil :-)

    Anne: Tak!! Jeg vil klart anbefale dem - det er simpelthen så træls, når huden bare går amok og ikke gider at blive almindelig igen - så jeg forstår fuldt ud hvad du mener :-) Frisk jysk bonde-luft skal man ikke kimse af, meeeeen nogle gange kan man have brug for at blive hjulpet lidt på vej ;-) Jeg burde have taget et før-efter billede, da det virkelig har gjort underværker! Du kan købe produkterne i Magasin - også online :-) God fornøjelse, og tusind tak fordi du læser min blog - det varmer når folk faktisk læser det man skriver :-)

    ReplyDelete