Jun 17, 2012

// GUBI - FACTORY OUTLET

Hej alle derude :-)

Jeg ville lige reklamere for et lækkert lagersalg i kbh her d.21-22 juni.
Det er GUBI som står for lagersalget og der vil sikkert bugne med smukt design - f.eks. er jeg jo personligt faldet pladask for deres stole.
Jeg kan desværre ikke selv deltage (KÆMPE ØV), da jeg skal et smut til Århus næste uge - men I skulle da ikke snydes for tippet :-)

OBS:
Jeg er i færd med at udarbejde en samlet kalender over KBH events i form af lagersalg, udsalg, kollektionssalg, gode loppemarkeder, openings, specialarrangementer mv. - for at få alting samlet ét sted og have overblik over hvad man da liiiiige bør kigge forbi.
Har I lyst til at få sådan en?
Så vil jeg nemlig lave en, der konstant kan opdateres, som ligger her på bloggen :-)
God dag til jer derude - husk der også er kæmpe loppemarked på ravnsborggade i dag 10-16!

No comments:

Post a Comment