May 26, 2012

// WANTED


Enkelt og lækkert..... Her om sommeren elsker jeg de løse bukser og lyse, lette skjorter - men er altså ikke så god til tynde hæle og fine små tasker... det skal det være mere chunky :-)

Skjorten er fra Dorothy Perkins har så fine deltaljer med brodering på skulderne, så gør looket en smule mere piget. Jeg ville stoppe den ned i bukserne, og lade den stå i god kontrast til Phllip Lim's bukser og (MEGA LÆKRE) taske. Skoene er fra Zara og de måtte meeeeget gerne snart være en del af min garderobe!

2 comments:

  1. Skjorten er meget smuk, ville elske at have den i mit klædeskab :)

    www.itsmypassions.dk

    ReplyDelete
  2. Ja, den er fin, ik? Og den koster kun 260kr, så det er heller ikke helt galt :-)
    Jeg er vild med de broderede detaljer på skuldrene, som lige gør dét ekstra.

    Vh Janni

    ReplyDelete