Apr 3, 2011

//WANTED


 
Hvor vil jeg gerne have et par chelsea boots, men SU'en strammer jo budgettet en smule, så jeg må vinke farvel til skønne mærker som Acne og Shoe Biz, der ellers har lavet nogle virkelig smukke versioner. Derfor er jeg gået på jagt efter billige, men flotte alternativer. Jeg er endt ud i disse to korte ridestøvler fra nettet, i blødt og ordentligt skind, til henholdsvis 259kr og 289kr!! - Lige hvad en SU siger ja tak til. Så er spørgsmålet bare, hvilke der er pænest - dem med kort skaft eller dem med lidt længere skaft...hmmm

4 comments:

  1. Ved godt,at det er længe siden, du har lavet dette indlæg, men hvor kan jeg finde de to støvler? :)

    ReplyDelete
  2. Hejsa :-) Støvlerne kan findes på horze.dk - jeg har selv dem på det øverste billede - det er virkelig de bedste støvler jeg nogensinde har haft! Jeg håber, du finder et par og bliver glad for dem :-) Link endelig til min blog, hvis du køber et par og uploader billeder til egen blog :-)
    Kh Janni

    ReplyDelete
  3. Mange tak! Sådan et par skal jeg da helt sikkert have fingrene i :) Har desværre ikke selv nogen blog, men er begyndt at følge din nu. Det er også de øverste, jeg gerne vil have. Kan det passe, at mærket hedder 4horses, og at de kun koster 259? :) Og er de normale i størrelsen?

    ReplyDelete
  4. Det var sørme da så lidt :-) Tak fordi du følger min blog - det er jeg vildt glad for!
    Mærket er præcis 4horses og de koster nemlig kun 259kr - og er i gennemgående læder!! Jeg vil sige, at de er forholdsvis normale i str. - jeg købte dog en str.39 og ligger mellem 38-39 i støvler, så måske du skal tage den største str. hvis du ligger mellem to str :-) Held og lykke med købet :-)

    ReplyDelete