Oct 18, 2012

//EVENT CALENDER CPH

HEJ derude

Som tidligere lovet, ville jeg lave en kalender over spændende arrangementer, events, openings mv. i CPH! Og som sagt - så gjort :-)
Kalender vil løbende blive opdateret med nye events, og vil ligge under fanebladet "Event - Calender", som jeg opretter om lidt.
I må endelig komme med forslag til events, eller ønsker til hvad jeg vælger at skrive heri (loppemarkeder el.lign.), og så vil jeg forsøge at finde gode events der matcher dette :-)!
Håber den falder i jeres smag, og I kommer afsted til en masse gode events - jeg har i hvert fald skrevet de næste i kalenderen, og der vil derfor sikkert også komme nogle indlæg om disse.

God aften!!!
Kh Janni

2 comments:

  1. Hvad sker der lige for at der er Stylepaste sample sale i KBH, når butikken ligger i Aarhus - helt ærligt!! Og naturligvis intet sale i Aarhus... (jeg er slet ikke bitter, hvis nogen skulle være i tvivl...;-))

    PS: Velkommen tilbage!!

    ReplyDelete
  2. Vi er jo nødt til at have lidt sample sale i KBH, nu hvor I er SÅ heldige at have butikken i Århus :-) - heldige asener!!
    og Tak :-)!!!

    ReplyDelete