Oct 18, 2012

//DIY CRYSTAL AND SPIKE FRIENDSHIP BRACELETS

Helloooo derude!
Sikke længe siden, jeg har fået lavet et indlæg til jer - men I'M BACK! :-)
For et stykke tid siden fik jeg lyst til at lave nogle armbånd - og det resulterede i nedenstående to variationer, som jeg selv er blevet rigtig glad for. Jeg skal nok snarest poste billede af dem på med et rigtigt "arm-candy" billede, så I kan se hvordan jeg styler dem.

Guide finder I nedenfor - så er der til lidt efterårshygge, god fornøjelse derude.

GUIDE Knyttede "friendship bracelets" med krystaller eller nitter:
 

Det er ganske simpelt: krystaller syes blot på som man ønsker med forskellige farver snor, og nitterne sættes igennem og bankes fast/lukkes bagpå. VOLA - smukt og farverige armbånd :-)

Rigtig god fornøjelse derude - sig endelig hvis I vil have flere af denne type indlæg, og jeg skal så nok snarest poste billeder af ambåndene in action ;-)

No comments:

Post a Comment