Oct 22, 2012

//DINNER: VIETNAMESE SPRING ROLLS

En nem og absolut delicious omgang aftensmad består for mig ofte i 1-2 store vietnamestiske forårsruller (eller rispapirruler, som de jo også kaldes).


Denne gang har jeg brugt følgende ingredienser:
  • Rispapir (fåes ved nærmeste købmand med asiatiske varer)
  • Store indbagte rejer. Jeg købte dem færdige i mine højt elskede Torvehaller, 3stk 30kr, men man kan også sagtens lave dem selv med rejer, pankan rasp, mælk, kartoffelmel og olie!
  • 1 mango
  • 1 avokado
  • 1 frisk chili
  • Spinat salat
  • Sesamfrø
  • Goma dressing - igen købt ved asiatisk købmand, men kan også laves selv hvis man er sej (læs: her sprang jeg elegant over) :-)
Bon appetit!

4 comments:

  1. Nu er du jo også en ørn til de ruller! Jeg kommer glædeligt forbi snart igen;-)

    ReplyDelete
  2. Uhm, elsker rispapirsruller! Må snart lave det igen (:

    - Anne

    ReplyDelete
  3. @Line: Du er ALTID velkommen! :-) besøg fra det jyske er skønt!

    ReplyDelete
  4. @A+K=♥ : Ja, det er så lækkert! Især forbi man kan blande så mange ingredienser og det stort set ikke kan gå galt! :-)

    ReplyDelete