May 15, 2012

//NEW GIRL IN TOWN - CPH!

Hej alle

SÅ er det da vist på tide med et indlæg på bloggen - bedre sent end aldrig, ik? :-)

Der er sket meget, siden jeg sidst har skrevet herinde... Jeg er blevet færdig med min kandidatuddannelse i Århus, har fået super job som Project Manager i KBH, og har rukket rødderne op og er flyttet til hovedstaden! Sikken omvæltning - men jeg ELSKER allerede byen, som emmer af kultur, små niche-butikker, sushi-en-mas, flea markets mv.!

Jeg er flyttet i en ældre lejlighed med sprodsede vinduer og charmerede plankegulve, i kvarteret "Gammelholm" mellem Kgs.Nytorv og Nyhavn - og det er simpelthen så hyggeligt her og dejligt tæt på alting, selvom det ligger uforstyrret ud til vandet.

Jeg vil fremover lave indlæg om min oplevelse af hovedstaden; spisesteder med gourmetoplevelser, store og små loppemarkeder, unikke vintagebutikker, eksklusive tøjbutikker, og meget meget mere - generelt min oplevelse af at være "the new girl in town" :-)

Skriv endelig, hvis der er ting I kan anbefale jeg undersøger her i det københavnske, eller noget I ønsker jeg poster indlæg om.

//Janni


Min baghave: Nyhavn :-)

2 comments:

  1. Ihh, Janni! Velkommen tilbage :-) Du er længe ventet;-)

    ReplyDelete
  2. hihi, takker Line :-) Nu må vi snart have gang i en fælles! - det tror jeg dælme kunne være godt!

    ReplyDelete