Aug 31, 2011

//FOR SALE - BULLET NECKLACES

Så fik jeg lavet mine "bullet-necklaces" eller "patronhalskæder" :-) 
De er blevet super fine og er helt unikke - patronhylstrene har et rustikt udseende og er fra USA, og krystalstenene er opkøbt rundt omkring, når jeg har fundet en, jeg synes var rigtig flot!

Ikke to halskæder er ens!

Halskæderne er kuglekæder eller en grov mørk sølv linkkæde.

Jeg sælger halskæderne her på trendsales, til 175kr pr.stk :-) Kig endelig forbi derinde!


1: lys blå 2: guld 3: mørk mat blå 4: lys grøn 5: klar krystal 6: lys blå 7: råhvid med små grove stykker 8: sort skinnende 9: lys blå 10: lys brun skinnende 11: lilla quartz 12: hvid og sort 
 




Hvad synes I om dem? :-)

2 comments:

  1. Ihh de er vel nok blevet flotte! Så heldigt at jeg har fået en af dig :)
    De ser også rigtig godt ud ved siden af hinanden - mon ikke man kunne snige sig til at have to på samtidig? Det tror jeg.
    Min yndling er den lysegrønne (#4) - så fin!

    ReplyDelete
  2. Hvor er du sød Marie :-) Er glad for at du kan lide den du fik :-) og man kan sagtens bære flere samtidig!!

    ReplyDelete