Jun 18, 2011

// DIY MANGAS KNITTED PUF AND CARPET

Nu hvor vi er flyttet i ny lejlighed, er der så mange spændende kreative ting, jeg har lyst til at lave. DIY projekter endnu engang :-) Et af disse projekter er en lys grå uldløber med påsyet kernelæder bånd som nedenstående fra Björk lavet af svenske Lena Bergström, der koster fra ca.1200kr for en lille løber og op til ca.6500kr (kan købes her), og jeg vil så lave en til et par hundrede kroner! I kan se originalen nedenfor (beklager billedkvaliteten), og jeg skal nok poste min version, når jeg har fået det lavet :-)




Er det ikke fint og simpelt?

Derudover vil jeg rigtig gerne lave en strikket puf som set ved Mangas - der jo koster maaaange tusinde kroner. Tæpperne er også vildt flotte, men nu er det lige en puf jeg er optaget af. Så skal der bare findes tæpperester og læres at strikke/hækle...hmmm... det kan vel ikke være så svært, kan det? :-)






Hvad siger I - ville de ikke pynte i ethvert hjem og skabe lidt hygge? :-)

No comments:

Post a Comment