Jun 22, 2011

// DIY BULLET NECKLACE WITH CRYSTAL

Nu har jeg fået indkøbt forskellige sten og patronhylstre til at lave halskæder - uhh hvor jeg glæder mig til at det kommer i min postkasse og jeg kan gå i krig. Det var ikke muligt at købe tomme patronhylstre her i DK, da man åbenbart skal have en tilladelse til at være i besiddelse af dem, altså når man køber dem, hvilket jeg jo ikke lige har...jagt er ikke lige mig :-). Jeg fandt dem derfor i udlandet, hvor de blev solgt til "smykkebrug" og dermed ikke er ulovlige, så nu kan jeg snart komme i gang med DIY projektet. 


Stenene har jeg fundet på stenbutikken.dk. Jeg valgte en 8 stykker og nogle som er lidt kantede og rå, samt i forskellige fine farver og størrelser. Patronhylstrene er købt på etsy.com - søg efter Empty Bullet Cashings. Her har jeg købt en bunke med ca.50 stks til 45kr, i mange forskellige størrelser og både i "sølv" og "guld" - så må nogle af dem da passe til stenene :-)


Nu skal jeg så bare modtage dem, så jeg kan lave nogle fine halskæder som på nedenstående (førviste) billede, og lover at uploade billeder, når de er lavet.....vente vente vente....



No comments:

Post a Comment