Apr 9, 2011

//MARKET AND BRUNCH WITH THE GIRLS











Fantastisk med forårssolen...ahhhhh! Den skulle nydes i dag :-) Frisk stod jeg derfor i morges på Ingerslev Boulevard til torvedag/marked med friske råvarer - fisk, frugt, honning og brød - og så nu også med IS (der er kommet en stor isvogn!!). På markedet købte jeg bl.a. en lille værtindegave til min veninde, jeg skulle til brunch hos lidt senere på dagen; en pose Raw Food müsli:-) Det blev købt i en hyggelig bod med lækre 100% økologiske ting fra Råbar i Århus - tjek deres side ud HER. Raw Food er vegansk og ikke opvarmet over 40 grader, så det bevarer alle de gode sager - det kunne da være man skulle til at gå lidt mere op i det!

Efter lidt morgenmarked og noget Raw Food + nogle forårsfriske tulipaner rigere, tog jeg ud til min veninde, der havde lavet et overdådigt brunch-måltid (som altid!) til mig og tre andre veninder:-) Dagen har så stået på spisning, hoppetur på trampolin i haven, mere spisning, hyggesnak og mere spisning - dejligt på sådan en skøn forårsdag!

Nu vil jeg nyde aftenen med en hjemmelavet cupcake med brombær frosting, fra i går, og læse lidt i en god bog :-).  


PS: beklager de lidt uskarpe billeder, men de er taget med min telefon :-)

No comments:

Post a Comment