Apr 28, 2011

//INSPIRATION - SHOES


Nelly.com har faktisk en hel del fine sko til ingen penge - jeg bliver overrasket hver gang, jeg er derinde og lave en lille lurer :-) De to ovenstående koster jo kun henholdsvis 299kr og 279kr! Gid man var lavere og kunne bære sådanne fine sko... Jeg ville nok parre dem begge med drømmekjolen fra Kokoon (KASK kbh) til 2100kr, som I kan se her nedenfor:



Billedet er venligst lånt fra ANYWHOs skønne side, her
Til de brune sko, som har et lidt blødere look, ville jeg sætte et hårspænde eller en hårkam af horn, som her fra hornvarefabrikken, til 129kr: 




Til de sorte, som er mere rå og til aftenbrug - ville jeg tilføje rå og enkle accessories såsom en ring fra Bjørg Jewellery til ca.1400kr (jeg drømmer mange mange mange drømme om!!) og/eller en halskæde fra Fashionology (billede lånt her fra A Fashion Tale - hvor Marie fra Costume har den til salg netop nu med en mindstepris på kun 100kr!)




Jeg vil forresten gerne dele den hemmelige kode "VIPSALE" med jer, der kan bruges på Nelly hjemmesiden under "udsalg", og dermed giver adgang til det preudsalg, der startede for medlemmer i går kl.12.00 ;-) 
Hav en dejlig fredag og skøn weekend - i det fantastiske forårsvejr!

No comments:

Post a Comment