Apr 1, 2011

//FROM CHRISTIAN LOUBOUTIN TO DECADENT

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Jeg har været SÅ HELDIG at vinde en konkurrence ved COVER og får lige om snart tilsendt et par lækre Christian Louboutin stilletter! Dem I kan se ovenfor :-) Jeg tvivler dog stærkt på at min 179cm lange krop synes godt om 12cm hæl - så jeg vil sikkert sælge dem igen... nogle der er interessede? :-) Istedet er jeg blevet smask forelsket i en ny taske....! Jeg har i forvejen en skøn DECADENT lign. vintage Working Bag i cognac som I kan se afbildet her nedenfor (et fund til 80kr på Secondhand Bazaren ved Studenterhus Århus, som desuden har bazar den første lørdag i hver måned!). 
Nu er jeg så ude i at skulle have en Big Shopper fra Decadent.... Men skal den være mørkebrun eller sort??? Jeg er i tvivl...

2 comments:

  1. ej, hvor er det snyd! jeg vil også vinde Christian Louboutin stilletter, og have en Decadent taske! misundelse x 2! Men stilletter går nok heller ikke lige til mig (men elsker dem), er nemlig også 179cm høj.

    - Karoline

    ReplyDelete
  2. Hejsa Karoline
    Ja, var også vildt lykkelig over at vinde dem - men som du selv siger, var aaaaaaalt for høj til dem - dammit, ik? :-)
    Men så må vi jo bare se det positive i at vi fra naturens side er høje :-)
    Hav en dejlig aften, og tak fordi du skrev på min blog!
    Vh Janni

    ReplyDelete